LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Tredje veckan



Tredje veckan på medicinplaceringen är nu avklarad, bara en vecka kvar. Trivs verkligen fantastiskt bra😊 allt är så spännande och de börjar äntligen kännas som om man närmar sig att bli doktor nu. Samtidigt känns det ibland oerhört konstigt att människor i alla åldrar, de flesta äldre än jag, kommer att lyssna på mig. På mig! För den kunskap som man besitter o kommer besitta. För det är fortfarande så att man ofta känner sig så liten, men antar att de kommer att kännas så ett tag. Men man kmr ju bli äldre ;) 

Sitter just nu på tåget på väg hem till Gbg. Inte träffat min familj på 3 veckor nu. Ska bli underbart å göra de nu:) saknat dem så mkt ❤️ 
Ska också fika m min finaste vän Maria som ska köra en termin i England. Å som ja kommer sakna henne 💖
Well, ska försöka vila lite. Jag är så trött alltid nu för tiden. Kanske är det så att 5.50 uppgångarna varje morgon tär lite på krafterna ;) bara kanske ;) 
/Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin