LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Rainy Tuesday 💩💩💩

Uppe tidigt som vanligt nu för tiden och skall strax gĂ„ pĂ„ nĂ€sta buss(som gĂ„r hela vĂ€gen till Vrinnevi) 
Idag Ă€r det första morgonen det faktiskt var lite mörkt nĂ€r jag gick upp 5.50. 
Dessutom regnar det och blĂ„ser:( 
Vidare sĂ„ av nĂ„tt oförklarligt skĂ€l sĂ„ Ă€r mitt paraflax som bortblĂ„st. SĂ„ typiskt! 
IstÀllet fÄr man springa med en stor sjal över huvudet och hoppas att det ska lyckas vÀrja de stora regndropparna.

För att övergÄ till nÄgot helt annat sÄ började en ny termin förra veckan, nÀmligen T8. Oh ja, hÀr gÄr det framÄt:)
Har just nu medicinkursen och Ă€r placerad pĂ„ VIN. Å jag mĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€lskar det verkligen.😀SĂ„ spĂ€nnande o intressant. Dessutom skönt att fĂ„ möjlighet att koppla ihop allt vi lĂ€st(all teori) med praktiken och verkligheten. För att inte nĂ€mna fantastiska mĂ€nniskor😊 
Men nu regnar det in i busskuren, sĂ„ ha en underbar tisdag😊
/Nöjd tjej 😊




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin