LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Oktober - rosa mĂ„nad 🎀

PĂ„ vĂ€g till skolan för basgrupp och förelĂ€sning. BlĂ„ser en kall vind nu pĂ„ morgonen och löven i varierande fĂ€rgskala har börjat fall. De tom yr kring mina fötter nĂ€r jag gĂ„r. 
Ny mĂ„nad igĂ„r och det mĂ€rks redan mĂ„ ja sĂ€ga. Det Ă€r inte bara första riktiga höstmĂ„naden, enligt min mening iaf, utan Ă€ven rosabandetsmĂ„nad. Kampen pĂ„gĂ„r stĂ€ndigt men just denna mĂ„nad Ă€r vi extra uppmĂ€rksamma. Alla kĂ€nner vi nĂ„gon som har drabbats, behöver inte ange nĂ„n statistik hĂ€r för att tala om att bröstcancer Ă€r vanligt. SĂ„ hoppas att ni alla köper ett rosa band. Jag köper ett nytt varje Ă„r. 

För att övergĂ„ till nĂ„got annat sĂ„ Ă€r det ju fredag igen och ikvĂ€ll kommer min man hit ❀ som jag saknar honom hela veckorna! 
/Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin