LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Snön ligger vit på taken

Sitter nere I Malmö hos älsklingen och tittar ut över havet. Snön ligger vit och i dammen precis framför fönstret är det is
 Solen skiner och det är -10 grader. Så nu har vinter och snön verkligen kommit med kraft, bara några dagar försent.
Julafton och juldagen var fantastiska💖 Så mycket gott, fantastiska paket och så mycket kärlek med familj, släkt o vänner. Är så tacksam för allt jag fått o över att ha så många underbara människor i mitt liv 💖
Nu är verkligen den tid på året då man bör vara tacksam för allt man har och jag är verkligen så tacksam.
Mellandagarna har varit fyllda av kärlek och x besök på rean.
Nu skall lite saker fixas å sen bär det av till London över nyår med min älskling 💖 ska bli fantastiskt mysigt! 




Hoppas alla haft en fantastisk jul och fortsatt mys i mellandagarna. 
God fortsättning:)
/xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin