LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Valentine's Day 💞💞💞

Sitter i skolan pÄ obligatoriskt moment, eller ja obligatorisk nÀrvaro iaf!
Dagens Àmne Àr stress o ja, kanske Àr det sÄ att jag idag kÀnner mig mÄttligt intresserad. Kanske för att större delen av dagen hittills bestÄtt av huvudvÀrk, kanske för att jag just idag hellre skulle vilja va hemma el kanske för att det Àr Valentine's idag.
Hade stÀllt fram ett litet kÀrlekspaket till Àlsklingen o sambon igÄr kvÀll som stod Ä vÀntade pÄ honom nÀr han steg upp tidigt imorse. SÄ de var en mkt glad Àlskling som kom Ä kramade mig innan han skulle gÄ:)
SĂ„Ă„ fin var han:))
Ikv vÀntar middag pÄ Elite dagen till Àra, för att fira kÀrleken. Haha lÄter vÀl aningen banalt o klichéaktigt, men det Àr fint att ha en person som du kÀnner Àr den du vill vara med, lÀnge lÀnge lÀnge.
Love you baby <3

Till er som inte har nÄn "special someone", fira dagen med familj o vÀnner som faktiskt Àr det bÀsta vi har. Eller gÄ ut Ä drick drinkar Ä bara forget about Valentine's, WHO needs it? Haha

Anyway, fÄr vÀl försöka att Àgna lite uppmÀrksamhet Ät redovisningarna;)
Till helgen vÀntar gbg Ä familjen, ska bli sÄ mysigt! Saknat dem massor!

Well, ha en fucking amazing Valentine's day:)
Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin