LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Yeah I pushed away what I should´ve held, well sorrow taught me well

Ska strax sova, inte jätte trött men börjar tidigt imorn så är nog en god idé.
Tåget var reLATIVT mkt i tid idag, haha om man ens kan säga så.
Men var tråkigt att lämna gbg, när solen sken, o vi var på promenad nere i Hinsholmen och det var så mysigt och kändes så vår/somrigt.
Inte direkt så man vill åka.
(Uber vackra Rosie Huntington i Vogue Brasilien 2012)
Anyway, tågresan gick bra och helgen har vart helt okay.
Mys m älsk på freda kväll, shopping m sys på lör o plugg, "not the best night" lördag kväll, sedan en mysig söndasg em nere vid havet m baby o därefter tåg.
För att sammanfatta lite kort.
Imorn blir det skola, redan kl 8:(
I soo don´t like tidiga mornar, och denna veckan är det fullt av dem.
Blää
Dock får man troligen mysigt besök av baby på tisda kväll:)
keep your fingers crossed att de går o lösa bra.
Rörigt inlägg, men har inte tid med mer.
Btw, är för övrigt ganska så irriterad att jag denna vecka, innan onsda, måste läsa en skönlitterär bok till litt.strimman på ons ef! Som om jag inte har nog att läsa redan.
Konceptet i sig är bullshit, enligt min mening.
Jag älskar att läsa, vilket man i princip måste göra om man ska kunna läsa läkarprogrammet då vi läser hur mkt som helst hela tiden och det finns alltid lite mer man kan läsa...
Men att tvingas läsa en bok, som jag dessutom aldrig hade valt själv, bara för sakens skull är fucking bullshit.
Blir sååå trött bara.
Älskar o läsa böcker, böcker jag valt!! När jag  är ledig och inte måste plugga massa timmar varje dag.
Hur svårt kan det vara o förstå??
Well, well, sleep tight bitches;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin