LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well honey, I´m tougher than the rest;)

Min älskling <3
Sitter o slökollar på serier, borde väl eg plugga men känns lite som om de kan räcka me dom 2 h jag lade ner innan jag tränade förut ida.
Är såå trött ju, inte ens sovit 4 h inatt.:/ blää7
Ska bli såå gott o strax krypa ner i sängen igen,eftersom jag börjar lika tidigt imorn som imorse.
Med ett lika stort hål mitt på dagen imorn me, segt.
Dock så kommer älsk upp t Lkpg imorn kväll, första gången han är här på besök sen ja flyttade hit.
Ska bli så mysigt så.
Du är mitt hjärta <3
Anyway, hoppas ni haft en måndag som vart okaj. Eller ja, så bra måndagarna kan bli;) hehe
Goodnight babes
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin