LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

They say that I´m wild and that I´m reckless;)

Sjukt snygg hon är Cristiano Ronaldos babe Irina Shayk i Guess reklam 2012,
Nyss hemkommen fr PCR, sådär givande må jag säga. Men nu har jag iaf klart för mig vad vi faktiskt gjort denna gången.
Solen skiner och det är riktigt varmt och skönt ute idag:)
Kass att jag då om en liten stund måste tillbaks t skolan igen:(
Måste börja öva inför histologin, tur att min fina Gazze ska öva med mig iaf <3
Sedan blir det basgrupp och sedan massa, massa, plugg.
Hoppas jag hinner träna med iaf!
Åh, hade helst av allt velat gått ut och lagt mig i solen nu. Hade vart så nice.
Men har nog inte riktigt tid med de, kanske har jag tur och kan plugga i solen i em? Who knows!
Anyway, see ya later.
Btw, Stort Grattis to my friend:) Puja som fyller år idag:)
Grattttttiiiisss! haha
Hoppas B-day kvällen blir fabulous:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin