LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

The pain is driving me crazzzzzzzzyyyyyy

Är nu inne på tredje dagen med fruktansvärd smärta i 3e visdomstanden som är på väg fram.
Blir nästan galen, gör så fucking jävla ont.
Såå hungrig med för går ju inte o äta knappt då det hugger nått fruktansvärt bara man öppnar munnen:(
Ja, jag tycker synd om mig själv nu ja..haha
Men tror allt ni hade gjort det med om ni hade haft den sjuka värken i munnen som jag nu har.
Jag som inte skulle få några mer visdomständer efter den första hade kommit, som min tandläkare sade.
O nu kommer visdomstand nr 3.
Bläää
Vill bara gömma mig under täcktet, men kommer inte göra mindre ont för det:(
Somnade kl sex imorse för kunde inte somna för det gjorde så ont hela natten:( bläää
Hoppas verkl det är bättre imorn!
För palla inte en sån här dag till:(
Btw, här kommer lite bilder från tackfesten i fredas.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin