LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But don´t you know that no one alive can always be an angel

(Kate Moss fotograferad by Sölve Sundsbo (norsk)...
Sitter o pluggar inför basgruppen om knappa 2 h.
Gud så man fick läsa igår efter älsklingen åkt tillbaks t gbg.
Hade inte pluggat nått under tiden han var här, sådär bra må ja säga.
Men vill ju mest krama honom när han är här, inte sitta med nästan i böckerna ;) haha.
Anyway, börjar nog blir klar, eller åt det hållet iaf.
Dock sitter jag fort här i morgonrock o med håret i en bulle uppe på huvudet;)
Så kanske snart dags att börja fixa sig iordning :)
Inte lika fint väder ida, segt, men kändes varmt iaf när ja gick ut o in i köket förut.
Kanske klarna till kvällen? Who knows
Imorn är jag ledig, men tackfest väntar så lär bli fullt upp iaf!
O våra utklädnader skall fixas så diverse saker måste inhandlas idag och imorn.
Keep your fingers crossed för att det blir lika bra som vi tänkt, både utklädnaden o kvällen så klart;)
Sedan skall ja inte röra mig ur pluggställningen resten av helgen.
Första helgen kvar i Lkpg bör kanske tilläggas, men kändes sjukt ovärt att åka hem lör mor-sön em.
Kommer ju ändå hem på onsdag så;)
Men dessutom är detta ett ypperligt tillfälle att kunna plugga utan massa distractions;), vilket behövs.
Hemma är det alltid massa saker som ska göras o folk som ska träffas, o så är ju baby där <3
Tentan närmar ju sig nu:/
Bara o kämpa på!
Anyway, nu får ja börja göra mig iordning
Ciaooo
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin