LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

You were just too busy being fabulous

Sitter här i lgh i Lkpg och håller på med mitt förbättringsarbete.
Sådär spännande må jag säga, men blir förhoppningsvis klar med det ikv;)
Men tyckte att det var dags för en liten paus nu.
Vart riktigt kass på att uppdatera senaste tiden.
Kort summering: Veckorna spenderas här upp i Lkpg och helgerna hemma i Gbg
med familjen o pojken:) O lite annat så klart;)
Förra veckan var de frackinvigning följt av Kravall:) Riktigt kul, följt av en amazing o mysig helg i gbg.
(Lite suddig, men de får gå)
Denna veckan inleddes igår m seminarium. Dock var höjdpunkten de ubergoda cupcakesen som det bjöds på:)
Att jag åt fler än en är en underdrift;) haha
Denna dag har varit aningen mindre roande..
Hade migrän hela morgonen och förmiddagen, ända fram tills efter lunch någongång.
Usch, men åh så skönt när det äntligen släppte:)
Blev sedan en tur ner till "centrum" för att införskaffa diverse rekvisita till förbättringsarbetet.'
Så nu har ja suttit här o målat och klippt och snart skall det även klistras;) haha
Like I am 5 years old;)
Anyway, imorn blir det plugg följt av mentorsträff så ska bli kul:)
Resten av veckan blir det en del plugg, redovisning och sen till gbg på fre.
Aw m min finaste baby Maria<3
Älskar dig honey<3
O resten av helgen lär spenderas m min sys (miss u), mina föräldrar som ja inte sett på flera veckor nu o
min baby<3
Så, it will be nice;)
Men nu ska ja kolla lite på Pretty Little liars,innan ja ska återgå t plugget;)
Lite rörigt inlägg, men ska försöka uppdatera oftare igen;) haha
Ciao bitches;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin