LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Jag har lovat och glömt, förlåtit fördömt, försent för att ångra med tid nog för att tänka om och leva med de


"Jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden
Bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon.
Vi har något stort på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå,
på vilken sida som vi står."


Sitter i sängen i Gbg ochr plugga lite.
Så sjukt osugen,men det är ett måste då första tentadelen är om 2 dagar.
Så det är bara sätta igång.
Fredagen var lång, men amazing:)
Först upp tidigt efter endast 3 h sömn o iväg t skolan o seminarium som
min grupp skulle hålla i. Gick jättebra, men fan va trött ja var!
Därefter en kort sväng genom stan och sedan ner mot centralstationen och tåget som skulle ta mig till Göteborg.
Blev mysigt m rosa drinkar på Ritz m min finaste Maria:)
love u honey<3
Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna
Gårdagen började i stan m shopping m syster<3
Mysigt, o blev en del inköpt;) Som vanligt!
Är så sjukt dålig på att hålla igen, snåla är inte riktigt min grej;) haha
Efter shoppingturen blev det hem för att pyssla om baby!
Blev en mycket mysig em och kväll!
Idag har ja knappt rört mig ur sängen, med undantag för en kortis t affären.
I övrigt har ja suttit här o pluggat, dock ganska så okoncentrerat..Bad.!
Men nu ska ja försöka verkl fokusera lite till;)
PS. som ni kanske märker har jag helt fastnat i svenk skitmusik idag;) haha
Underbart vackra Doutzen Kroes och Adriana Lima by Mario Testino for V Magazine!
SO Gorgeous!
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin