LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Please know that I´m yours to keep

(Min tur o leka patient) hehe.
Sitter o pluggar apoptos och lite annat.
Känner mig konstigt nog sjukt trött idag:( Blää.
Har bara en kort paus, sen ska ja återgå och sen skall det packas o sånt.
O träna:)
TYpiskt att det regnar bara, så får nog bli ett styrkepass ist för utomhus idag.
Knallade hemifrån idag vid tolvtiden, i poncho utan långa ärmar och med pälsväst över, och tänkte att det här kommer gå bra. Har ju varit så varmt senaste veckan, men ack nej. Jag frös!
Sedan var det PCR-labb ett par timmar, kul:)
Men sjukt dålig instruktion o information, och rikitgt dåliga var även de två tjejerna som höll i det hela.
Anyway därefter traskade man hem i regnet o fy fan vad blöt man blev och hela mina papperskasse sprack, blä.
Det var verkl precis så att jag kan rädda drickan o kycklingen från att ramla rakt ut på gatan.
Ibland är man korkad, like this.
Imorn blir de venprovtagning och sen basgrupp och sen hem t GBG:
Inte varit hemma på två veckor så ska bli riktigt skönt att komma hem:)
Hoppas dock det är finare väder där än vad det idag har varit här.
Anyway, have a nice onsda:)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin