LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

But yer so bad, best thing I ever had in a world gone mad;)

(Så här ser vi med feber, halsont o heshet ut när man måste gå till affären)
Sitter i soffan o har precis pluggat lite.
Har väl inte läst alltför mkt idag direkt, men har samtidigt inte känts som om jag behövt de.
Självklart skulle ja ju kunna läsa lite till, vilket jag också har tänkt att göra sen efter dusch, packning och
lockning av håret.
Mår tyvärr, som tidigare sagt, lika kass idag som igår..Blää.
Efter korta telesamtal är jag så trött på att prata att det knappt är sant!
Hoppas verkl rösten är bättre imorn t muntliga tentan, annars kommer det bli 2 tuffa timmar.
Blir direkt hem t gbg därefter, för en långhelg.
Ska bli så mysigt o träffa baby igen<3 Saknat dig, massa! Även om det bara gått ngr dagar;)
Hoppas du vet hur amazing jag verkligen tycker att du är!
Anyway, ha en trevl ons kväll.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin