LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Lovely B-day middag <3

Har precis moneterat in min nya skrivare o allt fungerade toppen:) haha.
Alltid skönt när tekniska, eller i detta fall halvtekniska, prylar funkar direkt utan problem.
Möjligt att ja har den känslan eftersom jag inte är världens mest tekniska människa, who knows;)
Det har varit en mkt lång dag idag.....puh!
Uppe tidigt, as you know, efter att ha sovit bara några få knappa timmar.
Tog cykeln, första dagen här i Lkpg, till skolan.
Körde fel, sådär bra må ja säga. Vände och kom sedan fram iaf.
Dock känner jag verkl att min allergi är ganska kass just nu, då att cykla upp för backar var ganska så tungt.
Finns nog ett skäl till att dem börjat med pollenprognoser i GP redan, tell me about it ;)
Iaf, va i skolan t tretiden, därefter var det mysig middag följt av drink med Anki, Parisa och Gazze för att fira söta Gazzes B-day lite i efterskott:)
Tack för en super mysig och rolig em och kväll tjejer <3
Väl hemma sedan någon gång vid åttatiden, blev det ett träningspass och sedan var det tänkt att ja skulle plugga men man kan lätt sig att det gått sådär med det ;) haha
Men ska strax ta tag i det, tror jag iaf. haha
Är trött!
Så, som ni förstår har det varit en mycket lång dag och jag längtar tills jag om en liten stund kan krypa ner i sängen:)
Sleep tight;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin