LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I need some excitement, oh I need it bad

På väg t skolan o precis lika trött som ja var i måndas morse. Troligen pga att ja sovit lika få timmar inatt:/
Åh va ja önska ja kunde krypa ner i sängen igen o somna om! Åh!
Men ist väntar en mkt lång dag!
Skola t 15 o sen litteraturstrimma ikv kl 19, så ni kan gissa att ja kommer vara som en död säl ikv;) haha.
Skönt att ja hann läsa hela boken igår iaf!
O o uden stunden var de väldigt tur att ja läser så snabbt!;)
Lite tråkigt dock att den inte va lika bra som ja hade förväntat mig dock.

Anyway, imorn kommer m o p upp ef skolan då flytten t min lgh ska ske. Är ju bara tvärs över gården, men väldigt skönt att finally få min Egna lgh!

Btw, idag fyller min mormor år:)
Grattis mormor:) Älskar dig!

Jaja, the sun is shining iaf;)

/xoxo

O ja, Busnel kappan funkar lika bra denna som alla de tidigare.
It's a classical look!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin