LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Good girls go to heaven, but bad girls go everywhere ;)

Ska strax ta o krypa ner i sängen o försöka sova.
Är väl inte sååå trött, men börjar redan kl 8.00 imorn så är nog en god idé.
Blir direkt mot tåget efter skolan slutat kl 14, då det avgår 14.55 mot gbg.
Framme vid sjutiden imorn kv så blir en ganska så lång och intensiv dag innan jag är hemma,
Anyway, inte alltför innehållsrika inlägg idag, men I promise I will remedy that ;)
haha
Men god natt iaf, sleep tight:p
O kan ni inte sova direkt får ni så klart utanman mig på Rumble, vilket jag fastnat i helt;) haha.
Såä himla avkopplande och spela lite innan man somnar ;)
Sjukt löjligt, men I don´t really care.
Jolle87 heter jag iaf.
Good night
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin