LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I´ve been keeping secrets from my heart and from my soul

Worki worki
Sitter o pluggar YGL o TF, plus lite Human Rights EU convention;)
Litteraturen till denna kursen är verkl så sjukt torr o trist.
Tar en evighet att läsa ngr få sidor känns de som, då det verkl är segt.
Tur att föreläsningarna iaf är någorlunda roande, annars vet ja inte vad jag hade tagit mig till.
I övrigt har det varit en fullspäckad vecka minst sagt.
Skolan 5 dagar, jobbat 4 dagar o även upp o ner till sthlm har hunnits med för att fira någons B-day.
O de senaste två dygnen har det inte  blivit mer än 9 h sömn, totalt så man kan lugnt säga att jag är ganska så död.
Ska bli såååå skönt o sova ut imorn, då jag inte börjar skolan förrän kl 13:)
Men om fem min måste ja börja läsa igen, då är the break over;)
Hoppas ni haft en amazing helg;)
Ciao bitches;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin