LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Things I´ve done, I can never undo



Sitter på landet efter att nyss va sovit ett par timmar, oh så skönt.
Somnade som en stock så fort jag la mig i sängen.

Igår kv va de först Champions final, med trevligt sällskap, vino o lite blandade drycker<3
Därefter bar det in till staden, där vi stod i kö i 45 min!!!
Bläää, vet inte om ja någonsin stått i en kö så länge, men det var ju lönehelg så man borde kanske
ha förväntat sig det iaf.
Anyway, regnet öste ned i kön o man kan lugnt säga att de inte var den lyckligaste stunden då¨.
Men väl inne, på Excet, där vi hamnade var det toppen med massa dans o färglad sprit;) haha
Helt enkelt en toppen kväll:)
Kändes lika konstigt denna kv/natt som sist att det faktiskt var ljust när man kom ut.
Väl hemma någongång under morgonen, skulle tro ja va hemma vid halv sju, var det riktigt skönt
att krypa ned i sängen o somna.
Dock var det mindre roligt att jag bara 3 h senare behövde gå upp o ta bussen in till stan för att bege mig till Bovallstrand.
Fy fan va ja mådde då¨, like I deserve I guess;)
Men lika mysigt som vanligt när ja väl kom fram, för there´s really no place like this.
Love, love, love..

Nu blir det strax middag, grillat m klyftisar o vitlökssmör, MUMS!
O sedan god efterrätt i mamis ära, då det är hennes dag idag.
Grattis på Mors Dag mamma.
Älskar dig <3
Hoppas du gillade dina presenter:)
/xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin