LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Some part wants to wake up, in a different place

Sitter här hemma proppmätt efter egen gjord spagetti o köttfärssås, så mätt ja nästan spricker.
Mums va gott de blev iaf, o verkade allt som om min syster tycke så med;)
Kom igår kv hem fr landet, efter en kort mysig visit däruppe.
Idag vaknade jag återigen med huvudvärk, som sedan blev migrän men som tillslut släppte efter medicin.
Finally..
Sedan dristade jag mig till o ta en liten tur till stan, blev dock bara några småsaker som inhandlades.
Ganska så ovanligt när det kommer till mig;)
Nu blir det snart ett träningspass, skall bara låta maten lägga sig först.
Imorn väntar jobb 13-18, lär va sjukt mkt folk då det är dagen innan Kristi Himmelfärds, så lär blir lika mkt kaos som alltid.
Anyway, hoppas ni har/haft en superdag i det varma o härliga vädret:)
"I guess I was right, as always
It can never be simple, safe and easy
Maybe that´s just not for me..."


För övrigt, är ja sjukt sugen på glass:P haha
Sån varm glass;)
U know what I mean;) haha
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin