LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Baby, we were both sides of the same coin

Ja, man kunde väl eg inte förvänta sig att de skulle sluta på något annat sätt.
Även om ja verkl hoppades::....
Well, weel dey är ju dock inte direkt så att Barca inte är förtjänta av ännu en CL -final,
Man kan eg inte säga så mkt om det även om ja tycker de va riktigt synd Real inte fick komma dit.
Anyway, nu skall ja snart krypa ned i sängen.. Är så jäkla trött.
Imorn väntar ett besök hos tandläkaren då jag skall dra en av mina visdomständer, en som inte riktigt vill komma fram utan endast ger mig värk flera dagar per månad.
Är dock lite nervös inför hur onte de kommer att göra när jag väl dragit den och bedövningen släppt.
Usch!!
Alla är ju så snabba med att berätta sina värsta historier om folk som dragit dem o inte kunnat äta på flera veckor.
Let´s hope det endast är en skröna.
Vi får helt enkelt se imorn, men hoppas fan ja kan äta lite kräm/gröt/glass imorn em iaf;)
Sleep tight darlings:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin