LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well it´s hard to tell, it´s hard to tell

gwen stefani5 Gwen Stefani by Matthias Vriens McGrath for <em>Elle UK</em> April 2011
Skulle eg varit hos M o M nu, men flyttat till söndag.
Så nu sitter jag här hemma o över på hp, så segt, men det är ett måste!.
Till kvällen blir det sedan jobb, troligen följt av lite vino i stan:)
We´ll see.
Blir ju jobb nu ända tills onsdag innan ja e ledig igen, så behöver eg läsa ist för o parta;) hehe
Men ska nog få lite tid över för allt :P
Nu har ja iaf en break på 30 min innan det är dags att återgå.
Till min sötnos Katrin:
Krya på dig honey.
O är de nått du behöver el vad som, just call me :)
love you(L)
Hoppas ni iaf får/har en toppen fredag:)...
Vissa vet jag ju har det:p
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin