LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

One night of magic rush

Håller på o fixar inför kalaset:9
Då vi ju bodde på hotell när jag fyllde år och när mamma fyllde år blir det idag stort kalas för oss 2 o papi som fyllde år för 2 veckor sedan.
O god mat lagas just nu nere i köket o en tårta som jag aldrig tidigare ätit, men som ser helt underbart god ut.
Ska bli spännande:P
Min lördag kv var helt ok, dock inte alltför sugen o nått.
"Except what I actually did want, but were a little to afraid to reach for in that moment"

Anyway ska hjälpa mami m lite fler saker o göra lite hp, sen måste ja ju kolla ut vad jag skall ha på mig med:P
Oh yes.
Nedan kommer lite bilder fr igår:p


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-22 @ 10:23:55
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin