LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Oh, so funny.......NOT!!!

minkoff2 Rebecca Minkoff Fall 2011 | Vita Sidorkina by Chloe Crespi
SITTER o läser t hp, igen , ack så kul...or NOT!
Finns nog inte som är tråkigare att öva till.
Anyway, uppe tidigt imorse med eftersom det även idag stod jobb på schemat, iaf 8-12, denna min 8e arbetsdag.
Bara en kvar, sen är jag iaf "ledig", även om provet skall göras på lördag.
Men åh så skönt det skall bli att sova ut på fredag:)
Sovit ca 14 h på 3 dygn så är inte alltför pigg må ja säga.
Men I´ll be fine.
Har bara tagit mig några få min paus innan ja måste återgå därav denna mkt korta uppdatering;)
Hoppas ni har en roligare onsdag än vad jag har.
Ciao
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin