LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Just cause you´re right, it don´t mean I´m wrong

kate moss beauty9 Morning Beauty | Kate Moss by Mert & Marcus
Preics kommit hem o duschat efter först gym o sedan lång, långpromenad med mkt trevligt o roligt sällskap:)
Knallade från mig ned till hinsholmen, längst ut sedan upp och genom Lindalen och över till Fiskebäcksbadet och sedan upp mot Fiskebäcksskolan och tillbaka hem.
Så ni som bor här ute vet vilken lång sträcka detta är.
Men var riktigt roligt iaf:P
"It´s nice, really nice hanging out with someone that makes you laugh so much again"

Härligt dessutom att få en liten oaus i pluggandet.
O så härlig luften var, o ljust länge med. Man känner verkl att våren är på g nu:P
Så hoppas fan inte det kommer mer snö nu bara för att ja skriver så här;)
Har för övrigt precis lagat hamburgare som jag nu sitter o smaskar i mig, sjukt hungrig efftersom jag inte ätit nått direkt sedan vid 1-tiden idag.
O dessutom hade vi fått tag i dem goda hamburgerbröden:) MUMS!
Men nu ska ja käka klart o sen återgå t pluggandet.
Ha en great kväll, antar min kväll blev lite mer spänannde än vad jag hade förväntat mig ;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin