LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Full of broken thoughts I can not repair

Nyss vaknat, var uppe långe vid sjutiden imorse m jätte halsbränna, inte så roligt.
Jag som nästa n aldrig ens haft det tidigare, men icke någon behaglig känsla det.
Nu skall ja strax äta frukost o sen blir det en tur till gymmet.
Ska bli skönt med ett styrkepass idag även om jag  har riktig mensvärk idag med, drar i hela magen.
Därefter vet ja inte riktigt vad det kommer bli på dagen, we´ll see.
Det är ju väldigt fint väder, man får nästan lite vårkänsla. Men kan tänka mig hur kallt det är ute, brr.
Får nog försöka ta mig en promenad iaf!
Sedan t kvällen väntar det viktigaste på hela dagen, Barca-Arsenal.
Kommer sitta fastklistrad o hålla tummarna att Arsenal håller undan, även om jag vet att det kommer bli
sjukt tufft då Barca kanske är världens bästa lag.
Men ja hoppas iaf, vore så nice om de gick vidare:)
Viva Arsenal!!
Så det får ni andra bara inte missa.
Men nu breakfast:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin