LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Coming down is the hardest thing

impasse Nicola Haffmans by Justin Ridler in Impasse for <em>Fashion Gone Rogue</em>
Nyss vaknat till liv igen.
Vart upp redan kl 07.00 imorse för att åka t jobbet efter endast knappa 4 h sömn.
Inte så konstigt eftersom ja o min fina Emelie var på aw igår på Excet, som förvandlades till halvutgång.
Har alltid så himla trevligt med dig sötnos, även om stället igår va kass;) haha..
Säger bara: Vilken färg är det du har på ditt nagellack?:P haha
Goda drinkar var det iaf, men vinet smaka skit.
Fattar inte vrf vinet alltid måste vara så surt att det i princip inte är drickbart när man är ute.
Blir alltid lika besviken......usch...
Jobbet var lika spännande som vanligt, oväntat mkt folk på en lördag morgon/förmiddag/lunch.
Men gick bra även då jag inte direkt var på topp, inte mitt huvud häller då huvudvärken höll i sig väldigt länge o nu börjar återkomma.
Har iaf tagit igen ett par timmars välbehövlig sömn nu under eftermiddagen:)
Nothing I can do or say will change the truth tonight--

Hoppas ni hade en toppen fredag och att er lördag blir way great:)
Troligen kommer min spenderas hemma i soffan/sängen m godis o fotboll:)
Men you never know, andan kanske faller på o helt plötsligt blir det stan.
Dock tror jag inte så ikv;) haha.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin