LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Cause you´re playing with fire ;)

missy rayder5 Missy Rayder by Thomas Klementsson for <em>Intermission</em>
Sitter o övar hp, o är sååå trött.
Va utgång igår:)
Först var det Tranquilo m söta Marcella o en av hennes gulliga vänner, därefter bar det av till El corazon för mer drinkar.
Baby, love love love din Marlene Birger kofta, helt underbar.
O så roligt o träffa dig!!
Därefter möttes min fina Anna och hennes friend Maria, upp:)
Så roligt o träffa dig oxå gumman, så länge sedan o vi ses verkl alldels för sällan.
O vi begav oss till Locatellis, o därefter away:)
En riktigt nice kv, även om ja inte sov en blund natten tills idag och var verkl ett vrak på jobbet, jag inte bara kände mig så utan jag lovar att jag även såg sådan ut.
Blä!
Tänk er själva, no foundation då den var slut:( O självklart orkade jag inte köpa nån ny idag efter jobbet eftersom ja knappt kunde hålla ögonen öppna.
Nu har ja en kort paus i läsandet innan jag sedan måste återgå.
Hoppas ni haft en nice weekend, ja vet att vissa har det iaf:P
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin