LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Baby, we were born to run

Lite posing innan gymmet;)haha
Iklädd svart shorts, svart linne o turkos sporttopp, vita sockar dessutom;)
Sitter o väntar på att bli hämtad för en tur till gymmet;)
Känns nästan kass o åka t gymmet när man skulle kunna bege sig ut i solen ist o köra ett pass.
Om ja inte hade haft så mkt problem med andning/allergi att ja inte orkade springa mer än 5 min.
Så the gym it is, men får nog ge mig ut i solen en liten stund sen iaf.
Vad eftermiddagen kommer att innehålla är ännu osäkert, men till kvällen blir det iaf middag m min fina Katrin på Taras:) Ska bli så mysigt så.
Saknat dig gums(L)
Men nu skall ja göra mig helt klar, så andra kommer slippa behöva vänta på mig;) haha
I vissa fall är ja sån tidsoptimist o i andra fall är jag ute i så god tid att det ist blir jag som får sitta o vänta..haha
Btw, till kvällen väntar CL, missa inte!!
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla go ! färgglada drinkar

2011-04-11 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin