LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And that´s just how it is, and how it´s always been

anja vogue7 Anja Rubik for <em>Vogue Australia</em> April 2011 by Max Doyle
Sitter o halvkollar på "På smällen", ganska så roande faktiskt..haha
Sjukt störande att Viaplay hela tiden hackade sig så vi bara kunde ses segment av matchen, men när vii tillslut lade ner verksamheten så var det 2 min kvar o sto 2-1 Chelsea. Sjukt oväntat!!
Men fan av störande det är när bilden hela tiden hackar o buffrar..:( Buhu.
Såg även GG förut, vilket var lika bra som alltid:) Love, love , love
Förmiddagen spenderades på jobbet med möte som startade kl 10.
Lika exciting som vanligt;) haha
Imorn blir det jobb me, 8-16.30, så nu vet ni vart jag kommer befinna mig hela dagen.
Torsda jobb med, men då kan ja iaf sova ut vilket skall bli skönt eftersom ja endast sova knappa 6 h inatt o fler lär det väl inte bli denna natten.
Anyway, nu ska ja paint my nails o kolla lite innan ja nog kryper ned i sängen o ser en film, others have to study;)
Good luck:)
Btw, mkt god middag gjorde idag i form av ris m Cordon Bleu á la kyckling:)
MUMS!
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej labellisima



Helena heter jag och jobbar på viasat.



Tråkigt att höra det krånglade för dig när du skulle se en match på Viaplay.



Hoppas att det kommer fungera bättre nästa gång, skickar en gratis kod till dig som du kan använda dig av: TRAHNARRU



Trevlig helg.



MVH Helena

Viasat

2011-03-11 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin