LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

And it won´t make sense right now

Precis kommit hem o duschat efter ett skönt strkepass på gymmet m mami:)
Snön har vräkt ned utanför mitt fönster ända sedan ja vaknade för ngr timmar sedan, men nu verka det dock
vara lite uppehåll iaf.
Fan, trodde verkl det var nog med snö för denna vintern nu.
Jag vill ha vår:)!!
Vill inte ni?
Nu skall ja strax bege mig på en promenad i snön t affären o köpa nått nice, sedan skall ja plugga, plugga, plugga.
O till kvällen väntar mitt Milan!!
MIlan, Milan, Milan!!
Kom igen nu ikv!!
Ni måste vidare!
Va jobbigt nog att se både Arsenal o Roma åka ut igår:(
Soo bad, men vad kan man säga eg när Barca var superba? Dock höll Arsenal undan länge med tanke på att det under lång tid endast var 10 man.
Men var en tung kv iaf, hoppas på bättre ikv:)
Så håll tummarna för dem:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin