LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

What a fucking fabulous Midsommar:)

Har haft en helt fabulous lång Midsommar helg.
Åkte upp till landet redan i torsdas, så skönt o komma upp.
Kvällen spenderades sedan på granntomten i trevligt sällskap med vino a la rojo;) haha
Super trevlig kv, som avslutades en bra bit in på natten.
Friday, lite tveksamt väder till en början men tog sig.
Dans och lek på dagen, med Jocke, hans styvbrorsa o dennes supersöta lilla dotter på¨3 år som vägrade släppa min hand innan dansen,. under dansen o sedan efter.
En sån liten docka, och självklart som alla små flickor älskade hon rosa:) hehe
Sedan först lite mat m släkten och därefter bar det över berget till another friend, för grillning :)
Blev en fucking amazing midsommarkv/natt med mat, mängder av gott o dricka, dans o skratta.
Verkligen lyckat:) Som alltid !!
Att jag sedan mådde mindre bra igår morse när jag vaknade var väl inte helt oväntat.
Men denna gången var det fan värt de;) haha
Dock sög det att min migrän inte ville ge med sig under hela dagen:/ Bläää
Knappt att ja orkade röra en fena på hela dagen...
Idag har de vart solande och till kvällen sjösatte vi båten:)
Fan vad jag älskar att åka båt, framför allt snabba båtar:)
Weii:P
I veckan lär de bli en hel del båtturer, om vädret tillåter.
Men imorn väntar först en liten kort tur ner tillbaks till gbg, för att sedan återvända dagen efter.
Lite saker som måste fixas m.m.
Men then I´ll be back here.
Finns verkligen inget ställe jag älskar mer!!
Så vackert det är!
Anyway, nu skall ja strax försöka sova, då tåget hem imorn går relativt tidigt.
Btw, fy fan vad skönt det är med semester!!
Hoppas ni haft en lika amazing midsommar som jag, sleep tight.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin