LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I just wanna be...

Finally har min huvudvärk släppt, haft konstant ont i ja vet inte hur många dagar nu.
Peppar peppar, ta i trä, att den inte återkommer redan ikv!!
Blir så trött då:(
Åkte för övrigt upp till landet igår ef jobbet, så himla skönt o komma upp dit.
Oh, så vackert det var dessutom:)
Blev sedan till att åka tillbaks ned till gbg imorse då ja skulle jobba 10-17.
O fy fan vad varmt det var på jobbet, o vad gjorde folk  eg där?
En röd dag, dessutom nationaldagen, o plus att det har varit typ 30 grader varmt ute.
Sometimes people are so stupid...haha
Imorn är jag iaf ledig, vilket skall bli skönt efter ett par dagars jobb:=)
Dock måste ja städa huset då, men efter det skall ja allt lägga mig i solen ett tag.
Kanske man tom skulle ta sig ned till havet? Vi får se.
Förhoppningsvis är även halsen bättre, o ja so do hope att ja slipper vakna med huvudvärk igen:S
O till vissa önskar ja verkl lycka till imorn på tentan:d
Kommer hålla tummarna!
Vad det än skulle vara, så finns ja alltid här för dig o kommer alltid göra så eftersom du är min vän<3
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin