LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Off to the country :)

+9
Precis packat klart allt jag skall ha med mig till landet.
Eller ja, nästan allt iaf.
Några få saker måste pressas ner imorn och hinnas med innan det bär av till Bovall, Gerlesborg o Långekärr:)
12.00 imorgon för middag blir man hämtad av moster o henne sambo.
Sån himla tur att ja kunde få skjuts upp då bussarna lär va överfulla av människor och deras bagage.
Vill inte tänka på hur mkt jag har med mig bara för några dagar, max en vecka.
Sjukt, vad mkt saker man tycker att man behöver eller iaf är väldigt bra att ha med just in case;)
Midsommar att firas som alla andra år tillsammans m mkt trevligt folk:)
Mer detaljerat vet jag ännu inte, men återkommer:)
Dock så är de sjukt synd att min sys inte kommer att vara däruppe:(
Första midsommar vi inte är tillsammans:(
Kommer sakna dig!!
Men hoppas du får de nice i Varberg m Jesper.
Anyway, nu borde jag verkl gå o lägga mig men har lite saker kvar att fixa.
Man vill ju inte glömma nått imorn;)
Viktigt även att inhandla jordgubbar innan avfärd imorn, ringde mor o sa förut.
Tydligen kostade gubbarna 59 kr/pkt däruppe.
Helt sjukt när det var 2 för 30 kr förra veckan på Hemköp.
Well, well nu skall ja försöka fixa färdigt det sista så ja kan krypa ner i sängen sen o iaf försöka sova lite.
"I´m sorry that it became like this
But my real friends are always there, I know that
As well as I always am for them
Anything else is just ridiculous
Anything else is just making something that´s
supposed to be easy, complicated
And that, I don´t have the power for"

/xoxo



Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

fin blogg ;)

2011-06-23 @ 15:45:47
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin