LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

It came to mind that I didn´t care

Sitter o slappar lite me kex o pepsi max, medan de regnar ner utanför fönstret.
Uppe tidigt imorse o har jobbat t 16, 2 dagen av 6 på jobbet.
Skönt o sluta ganska så tidigt idag iaf, eftersom jag skall öppna imorn 7.55.
Frågan kvarstår dock om jag kommer att lägga mig så tidigt iaf, eller om de kommer bära av på galej.
Hoppas iaf på trevligt sällskap;I)
Igår innan jobbet var de shopping me mami, o ungefär så här såg det ut i baksätet  när vi var på väg hem:)
Ye
Yes, we do like to shop:)
Införskaffade b.la. en superfin dataväska, men när jag kom visade det sig att datorn ej fick plats däri.
Ni kan tänka er hur besviken jag var då:(
Men var idag inne snabbt på NK efter jobbet o bytte den ist mot denna nedan:)
Inte riktigt lika fin som den första, men fort rosa och ack så söt:)
'
Eller va tycker ni?
Anyway, nu ska ja hämta lite chips o dipp:)
MUMS!
"Well I don´t wanna be cold
I don´t wanna be cruel
But I´ve got to find more than..."

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin