LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Free to do whatever I choose

Sitter här med ont i tanden igen.
Vaknade imorse me sån fruktansvärd nervvärk i den tanden som ja va inne o grejade med häromdagen.
Så blev bara till  o åka t tandläkaren idag igen, för en mkt längre procedur idag dessutom:(
Riktigt segt, o fy fan vad ont det gjorde (trots mkt bedövning)
MInst en timma tog det idag, o sedan gick jag större delen av em bedövad innan det började värka igen.
Blää..
Hur kunde min semestervecka bli så här?
Det började ju så bra;)
Så himla typiskt.
Anyway, nu väntar snart film min söta syster, sedan imorn blir de shopping följt av lunch m min finaste Maria.
Till kvällen väntar trevligt sällskap dessutom;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin