LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

They´re buried deep beneath your heart and somewhere in your stomach

Precis legat lite på balkongen o solat, skall strax göra mig iordning inför jobbet:(
Så himla segt att behöva jobba näör de är så himla fint väder och dessutom skit varmt.
Men hey, that´s life:(
JObbar även lör o sön, 10 o 11 h pass.
Så ja, då vet ni vad ja kommer ha för mig i helgen.
Inte alltför mkt dvs:
Igår var det jobb me, följt av en helt underbart rolig aw m mina söta flickor Milli, Monki o  CarroFlarro:)
Haha, gud va jag skrattade.. I flera timmar nästan.
Lilla London hamnade vi på, sådär ställe men med så trevligt sällskap kan det ju inte bli dåligt;)
Helt enkelt en toppen kväll:)
Ses snart på jobbet igen sötnosar <3
Slutar 21 ikv, så får se va man pallar o göra efter. Troligen inte allftör mkt då 11-22 står på schemat imorn.
Anyway, ni som e lediga, ha en amazing dag i solen.
O ni andra, som ska jobba eller redan jobbar, kämpa på bara;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin