LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Please don´t try to tell me what to do, don´t try to tell me what to say

Skall snart krypa ned i sängen o sova, skall bara kolla senaste True Blood först;)
Har varit en mkt händelserik dag idag.
Haft ont runtikring där jag drog ut visdomstanden för 2 mån sen,l i flera dagar nu.
Så fick snabbt åka iväg t tandläkaren då det visade sig att tanden bredvid den tand som jag drog, hade hänt nått lurt med. En nerv som håller på att dö under en gammal lagning el nått i den stil, o fy fan va ont de gör.
Så fick in o öppna upp den idag, o fy fan vad ont det gjorde även då jag fick mkt bedövning.
Värker fort jätte mkt!:( Bläää
Nästa vecka blir det återigen till att besöka tandläkaren, måste göras "operation", eller snarare måste den tanden rotfyllas, vilket inte kommer bli en alltför rolig upplevelse.
Anyway, efter mitt akuta besök hos tandläkaren så bar det av en sväng till stan för o kika lite.
Blev bland annat ett super nice armband fr Madly (Fiorucci) o ett super sött linne från odd.
Lär bli än mer shopping imorn:)
En skön första semesterdag, med undantag för tanden som just nu bara värker o värker:(
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin