LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well the silence surrounds you

Va uppe ganska så tidigt imorse för att direkt stiga upp o bege mig till gymmet för ett härligt styrkepass.
Sedan hem duscha, frukost o så iväg igen för att kolla på diverse ting..
Flängt runt som bara den idag;) haha
Så var riktigt trött i fötterna när jag väl kom hem sen eftermiddag.
Hann dock köpa en liten söt tunn kofta till mig själv;)
Supersöt med vitt linne o till smala jeans och boots. Var nästan gratis på H&M ;) ( 99 kr bara)
Lovely:)
Dock är den mer gammaldagsrosa/beige än vad bilden visar.
Sedan har kvällen varit ganska så lugn, haft huvudvärk större delen av dagen så skönt när det finally släppte:)

O nu sitter jag här under mina täcken(ja, jag måste ha minst 2 när jag sover för att inte frysa) med datorn i knät och väntar på att en film skall börja:)
Blir upp tidigt imorn me, ännu tidigare än idag, kl 07.45 skall det åkas härifrån o först en sväng förbi huset och sedan mot gymmet.
Därefter hem o duscha och sen somna om skulle jag tro, älskar att kunna gå o lägga sig så igen:)
Dessutom kommer flera av mina serier imorn, weii:)
SÅ eftermiddagen kommer spenderas lugnt på hotellet för att därefter bege mig till Vasa på kvällen för att möta upp trevligt sällskap:)
Sedan blir det vidare:)

Well, well sleep tight:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin