LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Well, hit me with your best shot;)


Nyligen hemkommen efter ett skönt styrkepass på gymmet:)
Men hungrig som satan är jag nu.
Precis satt in Africana i ugnen för upptining o hoppas de snart skall vara klart.
Ska bli såå gott:)
Vad har ni gjort en måndag som denna?
Trist väder, is o inget roande direkt tycker ja.

Fast var en sväng på torget förut, köpte lite småsaker iaf.
Sedan hämtade jag ut min nya pälsväst o mitt senaste armband.
Jag bara love, love, love västen direkt.
Satt perfa o var så söt:)
Armbandet var tyvärr lite för stort, men om ja frågar papi kanske han kan
hjälpa mig o minska de;) I hope:P
Men nu ska jag äta.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin