LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

WE´LL MAKE THEM TURN THEIR HEADS



Sitter här nyduschad efter en mkt hal men givande powerwalk.
Varje steg blir en utmaning;) haha
När det är snö o dessutom is under går man lixom spänd i benen hela tiden o när man då
samtidigt skall gå skit fort händer det att man glider till.
Va nära att jag ramlade ett par gånger men ja klarade mig;)
Sen blev det lite situps o så när ja kommit hem igen.
Så nu känner jag mig fräsch o tight;) haha
Nä, men det är alltid skönt att träna.
Men det är samtidigt segt att träna utan ett mål, saknar handbollen....

Idag blir det lugnt en stund först, sedan skall det handlas lite t M o M, sedan blir det en sväng till stan
eftersom min mami fyller år imorn(L)
Fullt upp!!
Sedan bär det av till Johanneberg för middag:)
That´s my day:)
Men nu skall ja kolla lite Law & order SVU.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin