LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

That feeling inside, that I know, I must be right..

,
Håller på o packar sakerna fr mitt o sys hotellrum eftersom att vi alla 4 skall bo ett o samma dubbelrum under de resterande 2 veckorna.
Sjukt segt, har ju ännu mer saker nu än vad jag hade då vi flyttade in i detta rummet.

Blev ett litet avbrott i inlägget då jag nu sprungit fram och tillbaks mellan rummen och burit saker, men är finally
strax färdig, sååå skönt.

Igår kväll var det btw vino m sötaste Emelie, på Halta Lottas o riktigt roligt hade vi det allt(L)
Även om det var sjukt mkt tveksamt folk där, haha.
'Gud vad vi skrattade åt vissa;) haha
Dit vill vi verkl gå igen, NOT!!!
Sov väl en 4, 5 timmar inatt innan det var dags att gå upp igen och bege sig till jobbet.
Så j-vla trött var jag verkl o med en huvudvärk så klart.
O mitt hår stank rök,. även då jag självklart inte röker.
I hate that, bara för att vi satt så pass nära dörren ett tag.:s
Men jobbdagen gick ändå relativt fort och  väl hemma somnade jag sedan som en stock och fick ta
igen ett par välbehövliga timmars sömn.
Dock är jag fort trött;) haha
Men skall se om det kommer nått trevligt man kan se på on the tv;)
Hoppas ni haft en superhelg:)
I know I´ve had;)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin