LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

AND THEN IT´S 2011:)


Ganska nyss hemkommen fr jobbet, finally:_)
Var sjukt trött när jag steg upp imorse för att ta mig till jobbet;)
Thank God, att pappa iaf kunde köra mig en bit!
Jobbar 10-16, o jag undrar verkl hur det kunde vara så mkt folk på nyårsdagen.
Vem vill ge sig ut då?
O om man mot förmodan skulle vara tvungen att så göra, vrf föra kl två? Tidigast!!
Blir sååå trött då.
Men nu sitter jag här i soffan m m o p o skall snart äta god middag:)
Just när det film på tvn iaf, mysigt!

Gårdagen var blandad, först middag o sedan bar det av vidare:)
Need not say no more.
Till Katrin o Emelie, love you babes(L)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin