LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

OH MY HEAD.......



Var vaken hela natten med världens migrän:(
Fy fan.
Huttade inga migränmediciner hemma så blev till att åka iväg 05.30 imorse o införskaffa.
Sedan somnade jag äntligen vid halv sjutiden, så skönt!
Då hade finally migränen börjat lätta.
Dock har det funnits kvar en molande huvudvärk hela dagen, så snart skall det bli sängen.
Ska bli så skönt att lägga mig, blev ju endast knappa 4 timmars sömn imorse.
Kommer sova så gott inatt o många timmar skall de allt bli;)!!

Har iaf varit en kortis i stan på Oles o på ngr andra småbutiker m mami o moster.
Blev ett supersött armband o en helt underbar Rabens saloner blus jag bara inte kunde låta bli ;)
Såå nöjd:)
Hann även med en sväng till gymmet nu under kvällen, riktigt skönt.

Men nu skall jag kolla lite serier o sen skall ja krypa ned under mina 3 täcken o försöka att sova!
Hoppas ni har en mysig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin