LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

MY BEAUTIFUL DARLING MARIA <3

Så hemma igen:)
Vart på super mysig middag m sötaste Maria på Moon, följt av lite drinkar o vin på O`Learys.-
Alltid så himla trevligt m dig gumman, vi måste verkl börja ses oftare nu!!
Känner verkl att du alltid förstår mig så bra o att jag kan säga verkl allt t dig o att du kommer inte döma mig.
E så glad att du e min vän.
Love u <3
Finns alltid här för dig, hoppas du vet det sötnos:)


Får vi planera in vår utgång snart me :P
Weiii;O
Men nu skall ja umgås lite m syster, hoppas att även ni är inne o slipper vara ute när snön återigen vräker ned;)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

du är så söt! <3

2011-01-04 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin