LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Let me remind you, life doesn´t blind you at all


Åh, har så ont i halsen. Min röst är jättehes:(
Ibland är det väldigt lätt o vara efterklok, idag är ett av dess tillfällen:(
Tyvärr.
Borde inte direkt varit på gymmet igår antar jag, fast det ä'r dock lika(eller kanske inte lika) stor risk att jag
hade suttit här sjuk med riktigt ont i halsen ändå.
Känns som om jag blir sjuk gång på gång bara:(
Så trött, var ju inte ens en månad sedan sist!
Så ser tyvärr ut som om ja inte kommer att kunna lämna hotellet alls idag, dår jag enligt doktorn(Papi) är
väldigt smittsam just nu.
O tro mig ni vill inte ha ont så som jag eller känna att ni får pressa fram varje ord:(

Till sötaste Maria
Sorry, hade verkl sett fram emot vår utgång ikv.
O skulle ja inte smitta hade ja gått ut m dig även då det gör ont i halsen, men vill
inte du ska bli sjuk med:(
Åh, så himla typiskt.
Love u

I övrigt så var det aw m jobbet igår som gällde, super trevligt var det :)(
Synd du inte kunde stanna längre Maja, vi saknar dig på jobbet:(
Men ja förstår att Nice e aningen trevligare än Coop backaplan;) hehe
Till er andra, what a fucking lovely night:P

Väl hemma vid fyratiden imorse somnade jag riktigt gott o gick inte upp före halv ett;)
Men nu skall ja återigen krypa ned under täcket o kurera mig m en mysig film.
Synd för det är så fint väder ute:(
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin