LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Keep your fingers crossed for me!!



Idag får ni hålla tummarna för mig!!
För idag har Linköpings Universitet upprop för läkarprogrammet och eftersom att jag är 2 reserv finns det en chans, om än en liten sådan att någon inte kommer och att man får ett telesamtal.
Det är bara att hålla tummarna och hoppas!
Wish me luck!!
Dock kan detta ske både under denna samt nästa vecka, så jag hoppas..
Även då det i princip aldrig är ngr som hoppas av läkarprogrammet.

För övrigt är jag fort sjukt, hesheten och det halsonda vill inte riktigt ge med sig:(
Men nu skall jag klä på mig.
Ha en nice måndag:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin