LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

IT´S SATURDAY, BABY


Precis tagit en liten powernapp, så himla skönt.
Men hade ja inte satt ett alarm hade jag nog kunnat somnat för kvällen;) haha
Vart som sagt jobb 7.55-13.30, fullt upp eftersom det var lönehelg.
Dessutom fick jag oväntat besök, vilket var väldigt trevligt:)
Detta innebar även skjuts hem till huset.
"Really, really nice to see you....
Even though it is the way it is"

Där blev det rens i stora mått, haha om man nu kan säga så.
Slängde massor av kläder och lite annat, det nästan skar i mig;) haha
Fast köper man så pass mkt nytt hela tiden som jag gör så måste man ibland slänga lite oxå.
Men nu måste jag locka håret för ivk bär det av till "Halta Lottas" med sötaste Emelie, för vin m.m:)
Skall bli så mysigt gumman(L)
Får sedan se vart kvällen leder oss.
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin