LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

IT´S JUST A WHISKEY LULLABY



Nyduschad o fräsch sitter jag nu här o skall snart blåsa till håret.
Vart ute på en mkt krävande powerwalk m syster i hög snö där vi snarare pulsade fram än powerwalkade;)
Tungt som satan var det, ni kan ju bara tänka er själva;)
'Dessutom vräkte snön ner över oss samtidigt.
Så skönt att vara inne nu igen iaf, o jag har inga planer på att bege mig ut igen förrän till kvällen då de vankas vin;)
Again;)
Så gör ni som jag o håll er inne, mkt mysigare o varmare.
Om man inte är sugen på snöbollskrig dvs;)'
Då tycker jag lätt att ni ska kasta er ut i snön!
Men jag tänker iaf krypa ned under täcket o se en mysig film:)
/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin