LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

I told you once, I did after you taught me how



Somnade way too late igår kväll, snarare natt men vaknade mkt utvilad:)
Skall strax göra mig i ordning för att sedan bege mig till M o M, för fixande m.m.
Alltid lika mysigt o komma till dem (L)
Vad jag sedan kommer att göra efter får vi se, möjligen att jag är helt slut.
Annars blir det nog en sväng t gymmet.
Anyway, det är en vacker vinterdag. Den första då solen skiner på en evighet känns det som.
Så har ni inget annat o göra, så gå ut på en promenad o bara njut av att solen faktiskt är framme idag.
Men var försiktiga för det är fort halt, även då det idag är första dagen som det inte ligger fullt med is på älven nedanför mitt fönster.
/xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin